Klacht: senseo/sarista

op 18 augustus 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

heb een senseo/sarista HD8010 sertial nr TW90123382968; De bonen zakken niet vodoende doorwaardoor de maling niet klopt en de koffie niet de gewenste sterkte heeft.

Heb inmiddels reeds 6 medewerkers aan de lijn gehad,welke ieder op zich toezeggingen aan mij hebben gedaan dat ik een HULPTOELS/MAALSYSTEEM REINIGER zou toegestuurd krijgen en deze met 2 dagen bij mij in de brievenbus zou zitten,maar tot heden nog niets ontvangen, heb ook een dosier nr. gekregen
600003094394. Ben al bezich vanaf 2-8-2016.
ook is mij toegezegd dat ze mij na 2 dagen zouden bellen,het geen tot nu toe nog moet gaan gebeuren, ben zwaar teleur gesteld metb de opstelling van uw medewerkers,hoop dat het alsnog toegestuurd gaat worden.

als ik weer goede koffie uit mijn PHILIPS/senseo/sarista krijg

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht p.j. geensen

6 maanden geleden - LS tot op heden heb ik nog geen reactie gekregen van Philips/senseo/sarista,heb het gevoel dat Philips het aan de laars lapt en denkt veel beloven en weinig geven doet een GEK in vreugde leven!!!!!!!!!!!,en heeft Philips geen tool voor het reinigen van het bonen maal systeem!! en verkopen ze onzin,ben teleurgesteld in het afwerken van mijn klacht en de toezeggingen ( 8 tot 10 ) maal van af 2 Augustes, dat het tool met 2 dagen in mijn brievenbus zou zitten en dat de medewerker na 2 dagen contact met mij zou opnemen inmiddels verblijf ik ,in afwachting, op de wonderen van Philips

Alle klachten die gemeld zijn door p.j. geensen