Klacht: Senseo Sarista

op 29 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb Senseo sarista gekocht 11-11-2012 bij de blokker in beverwijk, nog geen jaar later gaat het apparaat stuk, en word gehaald door Philips, 22 oktober 2013, dan moet je 14 dagen wachten tot je weer wat terug hebt, dit apparaat kost €398, nog geen 2 maanden later is die weer stuk, en dan bel je naar de Philips, en zeggen ze dat het geen normale procedure is om nu al een ander apparaat te geven, ik heb nog nooit meegemaakt dat een apparaat zo snel stuk gaat, en dan nog achter elkaar ook, en dat ze er dan niks aan doen dan alleen een reparatie. En dan kan je gewoon weer 2 weken wachten.

Ik vind eigenlijk dat ik gewoon een nieuw apparaat hoor te krijgen, helemaal omdat deze zo snel al stuk was, en binnen 2 maanden weer stuk is.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Heeft op 03 februari 2014 om 09:37 geantwoord

Nee hoor mijn klacht is onopgelost totdat ik mijn apparaat terug heb, ik vind gewoon voor zo'n duur koffie apparaat dat deze niet binnen 2 maanden 2x stuk mag gaan met hetzelfde probleem, en dat je dan vervolgens krijgt te horen dat het een normale procedure was, wel ben ik van mening dat Philips nog wat probeerde, of t lukt is wat anders, maar bij de winkel waar ik m kocht wilde ze toen al helemaal geen kant met me op.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 03 februari 2014 om 10:34 geantwoord

Philips Webcare heeft op 30 januari 2014 via e-mail contact opgenomen met de klant.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door brenda37