Klacht: Senseo pads

op 24 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Al 4 maanden lang smeek ik (daar is echt geen ander woord voor) om de Senseo Intense Extreme 9 pads. Ik grijp altijd mis, gewoon niet in voorraad c.q. te koop. Wido (bedrijfsleider, Eilandplein Duiven) heeft nog geen 2 weken geleden toegezegd dat de pads voortaan altijd op voorraad zouden zijn. Vorige week wéér geen pads te koop en afgelopen dinsdag nog steeds geen pads in het schap. De bewuste dinsdag Cora gesproken (Wido was niet aanwezig) zij stuurde mij met allerlei smoezen met een kluitje in het riet. Woensdag zouden de weer pads weer te koop zijn. Vandaag, vrijdag, nog steeds geen pads te koop. Elke keer ga ik naar de andere Jumbo (Pastoriestraat) waar altijd voorraad is. Ik ben hier helemaal klaar mee!

Zorg dat er voorraad is. De inconsequentie van Jumbo inkoopbeleid ben ik
meer dan zat. Waarom in dezelfde woonplaats in de ene Jumbo wel een product te koop en in de andere Jumbo niet?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanessa Vos