Klacht: Senseo na 2 dagen kapot , moet 3 weken zonder

op 24 december 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik koop een nieuwe senseo omdat mn oude op was. Na 2 dagen kapot en meld udit netjes. Verwacht een nieuwe, krijg ik na 2 dagen bericht dat de reparatie 15 dagen gaat duren. 3 weken zonder koffie machine met de feestdagen voor de deur.
Ik bellen met klantenservice, iedereen toont begrip maar ze kunnen er niets aan doen.
Volgende keer stuur ik hem retour en zeg niets. Dan had ik nu koffie kunnen drinken.

Als ik snel een andere krijg

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Tonensil

6 maanden geleden - In behandeling zit wel met de kerst zonder koffie machine ga er morgen maar 1 kopen. Wat een slechte service mij zijn ze kwijt als klant. Prettige kerst Wehkamp

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 24 december 2017 om 09:31 geantwoord

Goedemorgen,

Wat vervelend dat de Senseo na twee dagen defect was.

We hebben de status voor je nagekeken en de onderdelen zijn inmiddels binnen bij onze servicedienst. Zodra de reparatie is afgerond bij onze servicedienst wordt je verder geïnformeerd per e-mail met daarin meer informatie over wanneer het pakket weer bij je thuis wordt bezorgd.

Ondanks het ongemak wensen we u prettige feestdagen.

webcareteam wehkamp

Bericht van Wehkamp

6 maanden geleden - Goedenavond Ton, Tot mijn spijt lukt het niet om een werkend apparaat voor de kerst te leveren. Zoals eerder is aangegeven zijn de onderdelen inmiddels aangekomen en gaan ze zo snel mogelijk het apparaat voor je repareren en ontvang je bericht zodra het apparaat is gerepareerd en terug wordt gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Heeft op 24 december 2017 om 23:42 geantwoord

Ik vind de oplossing gewoon onacceptabel. Ik begrijp gewoon niet waarom er geen nieuwe gestuurd is. Iedereen die je bij wehkamp spreek is het daar mee eens, maar kunnen niets doen. Zo'n grote organisatie die dit niet even oplost toont een gebrek aan empatie. Ik ben dan ook helemaal klaar met Wehkamp.

Bericht van Wehkamp

6 maanden geleden - Goedemiddag, Wat ontzettend vervelend om te horen dat de reparatie niet wil vlotten. We willen je graag een nieuw apparaat toezenden. Om dit allemaal te regelen zou ik graag via socialmedia@wehkamp.nl een afspraak willen maken. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Tonensil