Klacht: Senseo apparaat meer dan een jaar kapot.

op 19 maart 2020 over Senseo in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heermevrouw,

Wij hebben twee Senseo apparaten gehad en gaat altijd kapot binnen meer dan een jaar.
Onlangs is er weer een Senseo apparaat kapot gegaan. Deze hadden wij nieuw gekocht in december 2018.

Wij maken de Senseo apparaat regelmatig schoon en ontkalken.

Is dit normaal dat bij Senseo de apparaten binnen een jaar kapot gaan en zo kort mee gaan?
Die apparaten zijn al zo duur!

Ik hoop dat Senseo met een oplossing komt.

Met vriendelijke groet,

Ingeborg Schoenmakers

Gewenste Oplossing:

Ben niet te vreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Senseo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Senseo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Poppetje 2009