Klacht: Senseo

op 01 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

ik heb binnen 2 jaar pech,met mijn Senseo,de vorige lekte ,en ik was mijn bon kwijt..nu in maar de nieuwste gekocht,nadat het lampje ging branden van ontkalken dat precies zo gedaan,maar het lampje blijf nu branden,en de Senseo geeft halve kopjes,ik naar Blokker terug gebracht,vriendelijk geholpen ,maar waar ik van schrik,is dat het 3 tot 6 weken kan duren,in de tussentijd ,dan maar geen koffie zetten ? Of drinken,en dat voor een nieuw apparaat?

als ik een nieuwe krijg,daar heb ik garantie voor toch

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 01 augustus 2016 om 16:40 geantwoord

Beste mevrouw Versluis,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik begrijp uw reactie. Blokker is bij reparatie van uw artikel afhankelijk van meerdere partijen. De reparatie van uw Senseo dient gedaan te worden door de leverancier.Hier hebben wij zelf niet voldoende expertise voor in huis. Vanwege het logistieke proces en de reparatie door de leverancier, neemt de reparatieperiode behoorlijk wat tijd in beslag.

U geeft aan dat u een nieuw apparaat wilt hebben gezien u garantie heeft. Garantie betekent niet automatisch dat u direct een nieuw apparaat ontvangt. Wij dienen het apparaat eerst aan te bieden ter reparatie bij de leverancier. U ontvangt een nieuw apparaat wanneer de reparateur aangeeft dat uw apparaat niet meer te repareren valt vanwege de productiefout. Dat dit ongemak voor u meebrengt is zeer vervelend, hier bied ik namens Blokker excuses voor aan.

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mevr versluis