Klacht: Senseo

op 19 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen dinsdag de gerepareerde Senseo weer terug ontvangen. Waterreservoir gevuld en aan gezet. Hij begint spontaan water te geven! Daar na 2 kopjes koffie gemaakt. Woensdagochtend stond werkblad in keuken blank, hij had steeds water gegeven! Daarna hebben we hem niet meer gebruikt. Graag opnieuw repareren.
Ref.VFA 120704694 – Servilux

Gewenste Oplossing:

GOEDE reparatie of vervanging apparaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 20 juli 2012 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips heeft contact opgenomen en het apparaat ter reparatie aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door Rodura-1