Klacht: seniorenpas thuisgestuurd gekregen niet besteld ook niet om gevraagt

op 18 september 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

de senmiorenpas die ik thuis gestuurd heb gekregen heb ik na enkelen dagen weer retour gestuurd.nu krijg ik een aanmaning dat ik een bedrag van 30,95 eerste aanmaning en nu tweede aanmaning van 40,45 euro

ik ben pas tevreden als ik die onzin rekeningen niet hoef te voldoen.
en ben ook niet van plan deze te betalen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 19 september 2017 om 13:20 geantwoord

Anita van Munster,

Bedankt voor je bericht.

AfterPay hanteert een betalingstermijn van 14 dagen. Na deze betalingstermijn hebben wij jou per e-mail een kosteloze herinnering gestuurd met opnieuw 14 dagen de tijd om te betalen. Ook binnen deze termijn hebben wij geen betaling ontvangen. Omdat een tijdige betaling is uitgebleven, zijn administratiekosten in rekening gebracht. Kort gezegd: wij hebben je en factuur gestuurd, na 14 dagen een kosteloze herinnering, na 14 dagen een herinnering met administratieve kosten.

De administratiekosten worden in rekening gebracht conform de betalingsvoorwaarden van \"AfterPay(AfterPay voorwaarden)\": https://www.afterpay.nl/nl/algemeen/betalen-met-afterpay/ Tijdens het plaatsen van de bestelling, ben je akkoord gegaan met deze
voorwaarden.

Vervelend dat je nu geen goede ervaring hebt gehad met AfterPay. Graag wil ik onderzoeken hoe dat is gekomen. Zou je ons een e-mail willen sturen met jouw gegevens naar: klachten@afterpay.nl?

Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Ronald

Alle klachten die gemeld zijn door Anita van munster