Mijn Klacht:
Op 02-01-2015 zou ik een pakket bezorgd krijgen via Selektvracht.
Dus ik zit de hele dag thuis te wachten….. ik dacht, laat ik track&trace eens gaan volgen.
Staat er op de site, dat het pakket om 15:03 is afgeleverd, DUS NIET !!!!!
Datum Tijd Omschrijving
02 jan 2015 15:03 Pakje is bezorgd
02 jan 2015 10:54 Bezorger is met pakje onderweg
02 jan 2015 09:44 Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden
02 jan 2015 03:27 Pakje is onderweg naar lokaal depot
02 jan 2015 00:50 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum
Ik heb de buren gevraagd of die het pakket in ontvangst hebben genomen, ook niet.
DUS WAAR IS MIJN PAKKET DAN WEL?
En dit is niet de eerste keer, deze ellende met Selektvracht.
Gewenste Oplossing:
Uitzoeken waar mijn pakket is gebleven.

