Klacht: Selektvracht

hebij39 op 26 januari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 26 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Hebij39, Ik had u een privébericht gestuurd, maar daar niks meer op vernomen. Ik ga ervan uit dat dit inmiddels langs andere weg voor u is afgehandeld? Zo niet, dan hoor ik graag nog van u! Met vriendelijke groet,...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 26 januari 2015

Een klant heeft op 02-01-2015 een pakket verwacht dat via Selektvracht bezorgd zou worden, maar het pakket werd niet geleverd, ondanks de melding op de track & trace dat het om 15:03 was afgeleverd. De klant heeft buren gevraagd of zij het pakket hebben ontvangen, maar ook zij hebben het niet gekregen. Dit is niet de eerste keer dat de klant problemen ondervindt met Selektvracht.

Mijn Klacht:

Op 02-01-2015 zou ik een pakket bezorgd krijgen via Selektvracht.
Dus ik zit de hele dag thuis te wachten….. ik dacht, laat ik track&trace eens gaan volgen.
Staat er op de site, dat het pakket om 15:03 is afgeleverd, DUS NIET !!!!!

Datum Tijd Omschrijving
02 jan 2015 15:03 Pakje is bezorgd
02 jan 2015 10:54 Bezorger is met pakje onderweg
02 jan 2015 09:44 Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden
02 jan 2015 03:27 Pakje is onderweg naar lokaal depot
02 jan 2015 00:50 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum

Ik heb de buren gevraagd of die het pakket in ontvangst hebben genomen, ook niet.
DUS WAAR IS MIJN PAKKET DAN WEL?
En dit is niet de eerste keer, deze ellende met Selektvracht.

Gewenste Oplossing:

Uitzoeken waar mijn pakket is gebleven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Hebij39, Ik heb u inmiddels een privébericht gestuurd. Ik kijk uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, David

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 januari 2015 om 16:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hebij39,

Ik had u een privébericht gestuurd, maar daar niks meer op vernomen. Ik ga ervan uit dat dit inmiddels langs andere weg voor u is afgehandeld? Zo niet, dan hoor ik graag nog van u!

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM