Klachten over Selectdeals.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Selectdeals.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Selectdeals.nl in de categorie Deal-Sites

13 klachten gemeld
1.0 /10
5 stemmen

Tijdslijn

Slachtoffer

Klacht van koenbe op 18 mei 2022 over Selectdeals.nl in de categorie Deal-Sites

Ook ik werd slachtoffer van deze internet-fraude. Na veel over- en weer mailen kwam uiteindelijk de melding dat ik het bedrag ging worden teruggestort, met andere woorden een toegeving dat ze deze onrechtmatig hadden verkregen. Ik kreeg echter maar de... Lees meer

DIEFSTAL

Klacht van Martine Viaene op 09 mei 2022 over Selectdeals.nl in de categorie Deal-Sites

Er is reeds tweemaal € 19,90 afgehouden van mijn bankrekening, zomaar, zonder mijn toestemming of medeweten. Dat is pure diefstal!!! Gangsterpraktijken zijn het, bende criminelen die geld aftroggelen van een eerlijke mens, schandalig :-( Lees meer

Abonnement Select deals

Klacht van Johan Pattou. op 26 oktober 2021 over Selectdeals.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb reeds 2 x €19,90 betaald voor zogezegd abonnement op select deals/nl. Geprobeeerd om op te zeggen maar krijg geen bevestiging. Hoe kan ik de som geld die ik betaald heb terug krijgen ? Ik ben niet op de hoogte om dit... Lees meer

selectdeals.nl

Klacht van ChantalDB op 05 oktober 2021 over Selectdeals.nl in de categorie Deal-Sites

hallo, blijkbaar zonder mijn medeweten ben ik ingeschreven op deze site. er is reeds 2 19.90 euro van mijn rekening gegaan. hou kan ik dit stopzetten en geld recupereren? mvg chantal de backer Lees meer