Klacht: Selcht advies Gamma Zwolle

op 10 februari 2018 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Wij zijn al geruime tijd aan het verbouwen thuis en hebben dan ook al zeer veel verf bij de Gamma aangeschaft.

2 weken geleden maakten we de fout om te kiezen voor metallic verf. De medewerker gaf aan dat het duurdere verf is maar geen instructies gegeven. Na het verven bleek dat het een verschrikking was.
Je zag er alle oneffenheden in en het was totaal niet hoe het voorbeeld in de winkel eruit zag.
Enfin dit kan gebeuren. Wij zijn hierop afgelopen donderdag terug gegaan naar de Gamma Zwolle en hebben aangegeven dat we hier graag over heen wilden gaan verven. De medewerker Jolanda haar gezicht sprak boekdelen toen we haar vertelden over de metallic verf en wij vroegen dan ook wat de beste verf zou zijn om over metallic heen te gaan. Medewerker gaf aan dat het merk niet uit maakte en alle merken prima waren.

Wij hebben hierop een nieuwe 5 liter gekocht en de volgende dag over het metallic gedeelte heen geverfd. Dezelfde avond nog gingen beide wanden craculeren en kwam de metallic glinster er weer doorheen. De complete 2 wanden leken wel van boven tot onder op een woestijn. Geen stukje was bespaard gebleven.

Hierop een professionele schilder (Klappe Schildersbedrijf) laten langs komen en deze gaf aan dat we nooit zomaar over metallic heen hadden mogen schilderen. Dit omdat er metalen deeltjes in zitten die eerst opgeschuurd hadden moeten worden.

Wij de volgende dag terug naar Gamma Zwolle om natuurlijk nogmaals nieuwe verf te halen voor de schilder die maandag komt. Plus op de website werd aangegeven dat je klachten in de desbetreffende Gamma door kon geven.

Er werd telefonisch overlegd met de leidinggevende maar helaas was hij te druk om ons te woord te staan. Service afdeling moest maar even een online formuliertje invullen.
Het had de leidinggevende gesierd om ons te woord te staan i.p.v. een broekje van net 20 die een formulier online invult. Dat hadden we zelf ook wel gekund.
Uiteindelijk weer op eigen kosten nieuwe verf gehaald en zeer teleurgesteld in de manier hoe met klanten wordt omgegaan wanneer zij een klacht hebben.

Ons zul je hier dan ook niet meer zien.
Dit is niet de service en de professionaliteit die je verwacht van zo’n groot concern.

Geld terug van de extra te aanschaffen verf

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zwolle1986