Klacht: Seinstoring

op 02 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis van Enschede naar Rijssen. Door een Seinstoring rijden er geen treinen. Ik ben nu gestrand in Almelo en ben afhankelijk van anderen om mij op te komen halen.

Ik zie graag een tegemoetkoming naast het gratis kopje koffie

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 08:00 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Heeft op 03 oktober 2016 om 09:10 geantwoord

Wat is dan de tegemoetkoming, naar aanleiding van het vervelende oponthoud?

Alle klachten die gemeld zijn door Gerben Lubbers