Klacht: Ongewenst abonnement en product

mirtos op 03 januari 2012 over SDU uitgevers in de categorie Magazines

Zoals vorig jaar kreeg ik ongewenst een exemplaar veiligheid 2012 toegestuurd.
Medio 2011 had ik reeds telefonisch contact met Reed om dat abonement op dit exemplaar te stoppen.
Uit reden dat deze exemplaren helemaal niet up to date zijn, en heel veel verouderde en misleidende info bevatten.
De meegeleverde CD is van mineure kwaliteit en evengoed verouderd.
Na een telefonisch gesprek deze morgen met een zekere Olga
Kwam eruit dat ik mijn ( reeds opgegeven )abonnement toch nog kon kon stopzetten, maar dat ik toch nog voor het product moest betalen,… van afzetten gesproken
Toen ik haar vertelde dat ik een klacht ging indienen ,werd dat gelijk vertaald naar bedreiging.
Ze zou me erover terug bellen.

Haal het boek uit de handel,daar er betere info en gratis op internet te vinden is of herzie het helemaal.

Wat mij betreft onmiddelijke stopzetting van abonnement met bevestiging en schrapping van mijn gegevens uit het bestand.

Bericht van

12 jaren geleden - Reactie van Sdu Uitgevers: Wij vinden het uiteraard erg jammer dat onze klant niet tevreden is. Wij hebben telefonisch contact opgenomen en de klacht opgelost naar beider tevredenheid.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SDU uitgevers in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SDU uitgevers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van SDU uitgevers beoordeeld.

SDU uitgevers

Heeft op 21 februari 2012 om 10:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door