Klacht: sd kaart niet ontvangen bij bestelling, wel betaald

op 01 april 2020 over cheaptech.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Supply 32GB Micro SD Kaart
32GB Micro SD Kaart
8190575 1x €28,27

SD kaart niet ontvangen.

Ik had een retouraanvraag gedaan ivm langere levertijd ivm corona. Dit kon niet meer want pakket was al onderweg. Pakket ontvangen inmiddels maar dicht laten zitten ivm retour sturen.
Contact gehad met bedrijf Cheaptech , zij deden het volgende voorstel :

Beste Mies,

Bedankt voor je retouraanvraag. Ik heb deze nu in behandeling.

Wat jammer dat het product voor jou te laat geleverd is. Om jou en mij de moeite van het retourneren te besparen, wil ik je graag het volgende voorstel doen:

Je houdt het product en krijgt 40% van het aankoopbedrag teruggestort op jouw rekening. Ik hoop dat je het product dan toch nog kunt gebruiken of er een ander blij mee kunt maken.

Mocht je geen gebruik willen maken van dit aanbod, dan kan het pakket op eigen kosten naar onderstaand adres worden geretourneerd;

Cheaptech tav Box 814
Joan Muyskensweg 38
1114AN Amsterdam-Duivendrecht
Ordernummer: CT195680

Ik ben hiermee akkoord gegaan en heb daarna het pakket open gemaakt, wat blijkt SD kaart ontbreekt . Hierover contact gehad en zij zegt :
Beste Mies,

Bedankt voor je bericht.

Omdat ik nu de 40% korting aan je heb overgemaakt is deze retouraanvraag nu gesloten.

Dat er nu iets mist hadden we eerder moeten weten dan hadden we een andere weg hierin gevolgd, helaas kan ik er nu niets meer aan doen, excuses voor het ongemak.

Wellicht kun je met het geld dat ik heb terugbetaald een micro kaartje kopen.

Radna
Cheaptech

Dit lijkt me echt onredelijk. Ze zijn volgens mij verplicht de door mij betaalde SD kaart na te sturen.

Als de SD kaart alsnog verstuurd wordt of de camera alsnog retour.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over cheaptech.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over cheaptech.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mjies