Klacht: sd card

op 01 februari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Waar moet ik beginnen heb in december 2x sd kaart 64 besteld bij jullie van 17.89 tot op heden nog geen geld terug gezien na tomeloze mails te hebben gestuurd nog altijd niks al extra gegevens doorgeven nog altijd niks ja altijd beloven en dat je het geld zal terugstorten wel das nu al een maand nog niks jullie moeten toch wel de traagste bank van de wereld hebben of nie gewoonweg oplichters dat zijn jullie

Gewoon mijn geld terug

Heeft op 05 februari 2014 om 15:08 geantwoord

Klacht nog steeds niet opgelost nergens vindt ik die betaling terug dat jullie aan mij zouden gedaan hebben hoelang moet dit nog duren ben het beu voor daar nog verder op in te gaan en mijn naam is niet goosens maar vanoverberghe en zou eens willen weten waar en op welke creditcard jullie dit hebben gestort

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 05 februari 2014 om 15:59 geantwoord

Beste heer Goossens,

Wij hebben dit nagevraagd bij onze administratie en het aankoopbedrag is reeds teruggestort op de creditcard waarmee u heeft betaald.

Excuses voor de verwarring!

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupdeal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dingelinge