Klacht: Scooters parkeren station Wormerveer

op 19 februari 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Regelmatig (door de weeks voor school en zaterdag op zondag nacht) parkeer ik mijn scooter in de bewaakte fietsenstalling op station Wormerveer. Door de aanpassingen deze maand (nieuwe toegangspoorten) kan ik helaas mijn scooter niet meer kwijt omdat er simpelweg niet genoeg ruimte is.
Er kunnen er nog ongeveer 5 staan. Toen ik vanmiddag aankwam bij mijn scooter zat er een briefje bij: ‘u fiets mag hier niet staan en zal over 2 dagen worden verwijderd’ BELACHELIJK

Volgensmij heeft een Vespa scooter veel meer waarde dan een simpele fiets? Hoezo zijn de toegangspoorten vernieuwd?
En hoezo mogen de vijf scooters waarvoor er nog wel plek is, er ook niet meer staan? Tevens zijn scooters erg diefstalgevoelig en helemaal ’s nachts/in het weekend.
De scooters moeten nu worden geparkeerd op de vakken achter de fietsenstalling. Zijn daar wel bewakingscamera’s aanwezig?

Ik ben erg teleurgesteld in de veranderingen.
Door de medewerkers die de veranderingen hebben aangekondigd zou er geïnformeerd worden of er een passende oplossing zou komen voor de scooters, maar daar merk ik anders weinig van.

Als er in de fietsenstalling genoeg plaats is om mijn scooter te parkeren, en toestemming heb om hem daar te parkeren.

Eventueel bewakingscamera's buiten bij de parkeervakken.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anouk Binken