Klacht: Schutting slecht geplaatst en planken laten binnen een jaar los

op 05 juli 2017 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Vorig jaar mei heb ik samen met mijn buren schuttingen gekocht en laten plaatsen door de Gamma. Het plaatsen is gedaan door een partij die aangesloten is bij de Gamma.
Voor zover ik het zelf kan beoordelen ben ik geen zeikerd, maar de schutting was echt heel slecht gemonteerd. Het ene deel staat lager dan het andere waardoor het gewoon niet erg recht staat. Dit is na het plaatsen nog een keer aangepast door het montagebedrijf, maar desondanks staat alles nog steeds niet netjes. Bij een beetje wind zit er ook vrij veel beweging aan één kant van de schuttingen. Helaas wilde ik niet nog een keer klagen bij die partij dus ik heb het maar zo gelaten. De klus was overigens uitgevoerd toen ik niet thuis was. Dat is van mij niet slim geweest nee.
Afin, dit is vervelend, maar wat ik echt jammer vind is dat na een jaar meerdere planken loskwamen. Ook bij de schuttingdeur laten planken los waardoor die deur eigenlijk niet meer goed functioneert. Dit probleem heb ik aangegeven bij de Gamma en na wat heen en weer mailen is hun oplossing dat ik zelf wat RVS schroeven in de planken ga monteren. Ze geven ook aan dat er vanuit de Gamma en vanuit de producent geen garantie wordt gegeven op schermen, omdat die buiten staan en erg afhankelijk zijn van de weersinvloeden op de schermen…

Wanneer Gamma de schutting herstelt en wanneer Gamma kan garanderen dat wanneer overige delen binnen de komende (nader te bepalen) jaren loslaten zij die komen herstellen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MichielVerweij