Klacht: Schroef in eten

op 16 september 2018 over The Döner Company in de categorie Cafés en Restaurants, Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eten besteld bij the Döner Company in Eindhoven op het station en meegenomen voor in de trein.
Bij vertrek naar Venlo zat ik te eten toen ik op iets hards beet. Ik dacht meteen oeps een stuk tand. Ik heb het uitgespuugt en het bleek een schroef te zijn, waardoor een stuk tand was afgebroken.
Ik heb deze klacht gemeld bij de company venlo en via de mail van het bedrijf wat online te vindem is, maar tot op heden nog steeds niets terug gehoord. Grrrr

Gewenste Oplossing:

Als ik vergoeding krijg voor de schade aan mijn gebit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar The Döner Company over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Birgit25