Klacht: Schreeuwende medewerker

op 02 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vandaag rond 10:14 stond ik in de Albert Heijn Leenderweg (Eindhoven) bij de groenten koeling. Ik heb 2 keer gevraagd aan de medewerker of ik een zakje sla mocht pakken. Hierop kreeg ik geen gehoor, maar ik vermoed dat zij mij niet hoorde. Uiteindelijk ontstond er wat ruimte waardoor ik zelf een zakje sla kon pakken. De medewerker keek me arrogant aan en mompelde iets. Ik vroeg wat er aan de hand is en ze schreeuwde dat mijn kar haar been aanraakte. Ik zei dat zr dit netjes aan had kunnen geven en toen schreeuwde ze “ja wat?” De vrouw had een kort kapsel met blonde highlights. Deze vrouw gedroeg zich als een échte tokkie in jullie winkel. Ik zou me schamen met zo’n vechtersbaas in mijn ploeg.

Als er geen ruzie wordt gezocht door personeel wanneer ik iets overduidelijk niet expres deed.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kausar