Klacht: Schreeuwen van buschauffeur

lenapleij op 17 september 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stapte in de bus, ging zitten (de deuren waren nog open) had vanaf het begin mijn mondkapje op, deed hem 5 seconden even af onder mijn neus om aan mijn neus te krabben omdat ik afgelopen week ben geopereerd aan mijn neuspoliep. De buschauffeur schreeuwde naar me terwijl die me aankeek dood de spiegel en zei: ‘je doet hem op of je flikkert op uit de bus’. Ik heb hem gelijk opgedaan want ik was bang voor hem omdat zijn toon naar mijn idee erg agressief was. De rest van de busreis keek hij mij de hele tijd aan door de voorspiegel met een naar mijn idee niet fijn gezicht.

Ik vind het prima om erop aangesproken te worden, maar niet op een agressieve toon.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 september 2021 om 22:37 geantwoord

Beste lenapleij,

In je reactie geef je aan dat je je mondkapje even naar beneden hebt gedaan omdat je aan je neus wilde krabben, en vervolgens meteen op een vervelende manier werd aangesproken door de chauffeur. We kunnen begrijpen dat je hier van schrok en dit geen fijne ervaring vond.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Wij hebben je reactie doorgestuurd naar de verantwoordelijke manager met het verzoek de chauffeur hier op aan te spreken. Wij vinden het spijtig dat je een nare ervaring heeft gehad met één van onze chauffeurs, hiervoor onze welgemeende excuses. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.We gaan er vanuit dat het niet weer zal gebeuren.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Hillie
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door lenapleij