Klacht: Schreef bed

op 29 mei 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10 mei bed bezorgd
Onder en bovengedeelte staan schreef op elkaar
Ze willen service verlenen maar komen niêt thuis
Ben met foto’s naar de winkel geweest
Kreeg email adres waar ik de foto’s naar toe moest sturen
Heb 3 x nog gebeld ze zeiden het
Het ligt bij het hoofdkantoor
Tot op heden nog niets gehoord

Gewenste Oplossing:

Nieuw bed
Tegoedbon voor het in en uit elkaar halen en de rompslomp die ik ervan heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jysk nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

1 maand geleden - Geachte mevrouw Burgemeester, Wat vervelend van uw beschadigde boxspring. Dit is uiteraard niet wat u van onze producten mag verwachten. Onze excuses voor het ongemak. Graag verneem ik in welke winkel u het bed heeft aangekocht. Dan kan ik navraag doen bij de desbetreffende winkel over de voortgang hiervan. Groeten, Esra JYSK Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Susan Bergmeester