Klacht: Achteraf veel te duur en niet vakkundig

robNij op 08 september 2023 over Schoorsteenveger Verstappen in de categorie Schoorsteentechniek

Wat een geldtrekkers!!!! Ik heb telefonisch informatie opgevraagd en dat klonk redelijk, achteraf blijkt op papier en de website dat de prijs per meter was. Het gaat om een rechte metalen leiding. Hij was in een uurtje klaar. De man die kwam schoonmaken kon het inspectieluikje onder aan de schoorsteen niet open krijgen en wilde daarom via het dakraam het dak op. Dat dit hij vaker zo zei hij. Toen ik even later zelf het luikje open probeerde te maken ging dat zonder problemen. Als laatste moest ik mijn handtekening op een IPad plaatsen op een lege pagina waar nergens stond waar ik voor tekende. Op de website van hen staan 4 mooie reviews, ook wat betreft de prijs, maar die hebben ze waarschijnlijk zelf geplaatst omdat je er zelf geen review kunt plaatsen.

Geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoorsteenveger Verstappen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoorsteenveger Verstappen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robNij