Klacht: schoonmaakservice en toch borg ingehouden

op 18 januari 2014 over Roompot in de categorie Vakantieparken

We hebben een bungalow geboekt en een schoonmaak service bijgeboekt. Echter, de volledige borg (65 euro) is ingehouden omdat de accommodatie niet volledig volgens de aanwijzingen op de schoonmaakwijzer is achtergelaten.

Echter, bij de details staat: “bungalow niet achter gelaten conform schoonmaakwijzer.”

Daar wordt je natuurlijk niet veel wijzer van. Wat klopt er dan niet? De bungalow was m.i. al erg schoon. De afwasmachine had gedraaid maar was niet uitgeruimd, en er stond waarschijnlijk nog een vuilniszak.

Uitleg over wat er niet goed was, en waarom dat 65 euro kost. Er was niets wat niet binnen 5-10 minuten opgeruimd kon worden.
De schoonmaak kwam nu in totaal op 65 euro borg plus de kosten van de schoonmaakservice.

Ik heb dit met vrienden besproken, en ze vertelden dat er bungalowparken zijn waar je tegen betaling van enkele euro's per persoon extra, alles kunt achterlaten zonder op te ruimen... Zoiets lijkt me hier ook reëel.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 21 januari 2014 om 13:24 geantwoord

Wij hebben inmiddels contact met de gast opgenomen. Borginhouding is terecht en blijft derhalve gehandhaafd. Wij beschouwen deze kwestie hiermee als afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door HvdV