Klacht: Schoonmaak

op 20 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Afgelopen weekend een kort weekend geboekt in de katjeskelder om met de hele familie de verjaardag van mijn moeder te vieren,
Wij zaten in de 12 persoonsbungalow die overigens uitstekend was op de schoonmaak na! Bij binnenkomst meteen gezien dat de toiletten extreem vies waren. Aangezien het voor ons een kort weekend zou worden ivm andere verplichtingen hebben wij besloten om dit zelf schoon te maken omdat ervaring ons heeft geleerd dat het neerleggen van de klacht en het oplossen van de klacht nogal wat tijd in beslag neemt en wij meteen van ons weekend wilde gaan genieten.
Maar wat zijn we teleurgesteld in Roompot….niet alleen de toiletten naar ook het bad was ronduit vies. Spinneraggen hingen aan de onderkant van de stoelen en tussen de tafelpoten.
Ik vraag me echt af waar die schoonmaak kosten voor gebruikt worden.
Ook was er erg veel overlast van seizoens arbeiders uit Polen met name die in de omliggende bungalows zaten en de hele nacht flink veel lawaai maakte.
in januari staat ons volgende familie uitje gepland maar geen roompot meer voor ons vrees is!

Tevreden zou ik geweest zijn met een bungalow waaraan we hadden kunnen zien dat de inclusief schoonmaak kosten ook daadwerkelijk gebruikt zouden zijn!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 03 oktober 2016 om 15:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door LilianK