Klacht: Schoolboeken !!

op 14 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben medewerker van PostNL-Pakketdienst. De V. Dijk-Schoolboeken (en die van Iddink) worden o.a. verstuurd met PostNL-Pakketdienst. Ik vindt het uiterst merkwaardig dat V. Dijk de Schoolboeken juist NU verstuurd, bijna iedereen is op vakantie, zeker de gezinnen met kinderen waar voor de boeken juist bestemd zijn. Buren zijn uiteraard ook niet thuis (op vakantie) en degene die wel thuis zijn nemen de “boeken’ niet (meer) aan. Kan dit volgend jaar niet anders want nu zitten alle Postkantoren ermee (het wordt 2 keer aangeboden en dan verzonden naar het Postkantoor).

Gewenste Oplossing:

Als de boeken verstuurd worden "buiten" de vakantieperiode, rechtstreeks naar het Postkantoor en/of dat er een brief word gestuurd dat ze de boeken ergens kunnen afhalen gedurende een bepaalde periode e.d..

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 15 augustus 2017 om 08:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gertjan,

Tijdens het bestellen bieden wij onze klanten meerdere afleveropties aan. Ze hebben de mogelijkheid om hun vakantieweken door te geven, zodat wij in die weken het pakket niet komen bezorgen. Ze hebben de mogelijkheid om een alternatief afleveradres te kiezen. En ze hebben de mogelijkheid om te kiezen voor een afhaalpunt.

Voor ons gevoel genoeg opties waar onze klanten uit kunnen kiezen.

Vriendelijke groet,

Annemiek afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door Gertjan Verheijden