Klacht: Schoolboeken 15/16

op 18 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zou u nog even naar onderstaand bestand willen kijken.
ik ben de moeder van Ferry van Kleef, fa van dijk heeft mij inderdaad meermaals een herinnering gestuurd, ik heb dat met mijn zoon besproken, hij zou de boeken hebben ingeleverd heeft hij mij beloofd, maar durfde niet langs zijn vader te gaan om de boeken op te halen. ik was dus in de veronderstelling dat hij ze had ingeleverd. het eerste emailadres van fery wordt door zijn vader gebruikt. Het tweede is van hemzelf. Aangezien ik geen contact heb met zijn vader en ferry ook niet is dit alles zo gelopen. Ik krijg nu een rekening van 250 euro, maar heb net ook een rek van 250 euro betaald voor zijn komend schooljaar. deze 250 voor niet ingeleverde boeken is voor mij erg veel, ook omdat ik alles aleen moet betalen, zou u voor mij deze klacht svp nogmaals willen bekijken.

Gewenste Oplossing:

Als mijn zoon zijn boeken alsnog mag inleveren. Zou vrijdag kunnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 19 augustus 2016 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hamers,

Wanneer wij berichten sturen over niet ingeleverde huurboeken, heeft dit als intentie om een reactie van de klant te krijgen. Dit kan in de vorm van een retourzending van de boeken zijn, of als telefoontje om eventuele problemen aan te geven. Wanneer deze e-mails door u werden ontvangen en het duidelijk werd dat de boeken bij Ferry's vader lagen en hierdoor niet tijdig konden worden ingeleverd, hadden wij hier actie op kunnen ondernemen. Zoals aangegeven bij de klacht van Ferry hadden we bijvoorbeeld huurverlenging aan kunnen vragen, zodat er meer ruimte was geweest om de boeken later in te leveren. Zonder reactie op de bovengenoemde mails kunnen wij niet op de hoogte zijn van uw situatie en kunnen wij helaas niet tijdig iets voor u betekenen.

De uiterste inleverdatum van 1 augustus is inmiddels verstreken en uw eerste contactmoment kwam pas bij het versturen van de schadefactuur. We kunnen na de uiterste inleverdatum en het opstellen van een schadefactuur helaas niets meer voor u betekenen.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door lindahamers