Klacht: school boeken

op 14 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

hierbij deel ik de mede dat ik niet alle boeken compleet heb ontvangen en ik heb meer dan negen keer telefonist gesproken tot nu toe zijn de boeken nog niet ontvangen het om de boek economi en rekenboek 1f
het is al bijna twee maanden dat ik achterhol en ik krijg alleen een antwoord de boeken zijn bestel en u ontvangen binnen 5 werkt dagen en blijkbaar is nu al tweemaanden en als je wat vraag zijn ze zo onbeleefd en dat kind heeft pto toets na de herft vakantie en heeft nog geen boek ze loop al heel veel achter met z’n lessen

hoogachtend

mevr: m jhinkoe-rai

vriendelijke behandelen en als netje op tijd wordt gewerkt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 14 oktober 2016 om 10:58 geantwoord

Beste mevrouw Jhinkoe-Rai,

Binnen het 2 kader/mavo pakket van Wanisha is voor rekenen/wiskunde een keuze nodig; dit geldt tevens voor economie. Bij de bestelling van 7 juli 2016 die u via onze website heeft geplaatst, heeft u geen keuze gemaakt binnen deze vakken voor de opties 'mavo' of 'kader'. Om deze reden heeft u deze boeken niet ontvangen.

In uw meest recente contact met onze klantenservice, heden ochtend omstreeks 10 uur, heeft u aangegeven dat het artikel 'Pincode' nodig is op niveau mavo. Deze is zojuist voor u in nabestelling gezet. Tevens is hierbij het artikel '8253403 Moderne wiskunde bovenbouw vmbo oefenboek rekenen 2F' op basis van de informatie in bovenstaande klacht voor u besteld. Deze boeken worden u zo spoedig mogelijk toegestuurd.

U kunt nabestellingen in de toekomst tevens zelf op onze website plaatsen via de leermiddelenlijst.

We vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door wanisha