Klacht: Schoenenklacht

op 24 juli 2017 over Intersport in de categorie Sportwinkel

Op 31 Mei heb ik bij jullie hardloopschoenen gekocht, welke € 100,- bedroegen, Deze schoenen zijn mij aanbevolen door jullie personeel nadat ik een “voetscan” heb laten uitvoeren. Ik heb destijds ook aangegeven dat ik problemen heb met mijn voeten want deze zijn namelijk behoorlijk breed en daarnaast is mijn rechtervoet een halve schoenmaat groter dan de linker. De verkoopmedewerker verzekerde mij dat dit geen probleem zou zijn met de schoenen.

Ik heb de schoenen toen op dit advies gekocht en vervolgens ben ik gaan hardlopen. Dit deed pijn en ik dacht dat het kwam omdat de schoenen nieuw waren. Tijdens het hardlopen heeft onder mijn teennagel een bloeding plaatsgevonden en vervolgens kon ik minstens één maand niet normaal lopen, daarnaast kon ik door de pijn ook geen bedekkende schoenen dragen, wat erg onhandig is wanneer je in een laboratorium werkt.

Ik hoopte destijds dat de pijn kwam omdat er misschien een dun sokje, overigens ook bij jullie gekocht, verder geen klachten over, dubbel gezeten zou hebben. Dus ik gaf de schoenen nog een tweede kans maar ditmaal in plaats van hardlopen ben ik ermee gaan wandelen. Dit was helaas zonder succes en toen ben ik terug naar jullie winkel gegaan om te kijken of er iets geregeld kon worden, want het is gewoon te zonde voor woorden om € 100,- te betalen voor schoenen waarmee ik amper 2 pogingen mee gewaagd heb. Er wordt mij verteld dat jullie niets kunnen regelen en dit vind ik absurd. De schoenen zijn gewoon nieuw, zoals zichtbaar in de bijlagen.

Ik ben erg ontevreden met dit beleid en hopelijk zullen jullie in de toekomst andere klanten niet zo overdonderen als mij is overkomen. Zelf ben ik van mening dat ik jullie een goede kans heb gegeven en als dit de service is waar ik dan voor betaal, dan ga ik liever in de toekomst ergens anders naartoe.

Ik sta wel open voor oplossingen, maar in de winkel was er sprake van 5-20 euro korting bij het volgende schoenenpaar. Helaas, vind ik het zonde om €80,- te betalen voor voetentrauma en drama in de winkel.

Bedankt voor het lezen

Als ik een passend paar schoenen heb van dezelfde prijsklasse zonder er opnieuw meer dan 20 euro voor te betalen. Schoenen in kwestie kostte 100 euro.

Alternatief: Mijn besteedde geld terug ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intersport

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intersport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door darkmaus