Klacht: schoenen online besteld en betaald, niet geleved

op 26 mei 2017 over Sacha in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

omdat de schoenen in mijn maat in de winkel kapot waren, heb ik op advies van de medewerkster de schoenen online besteld op de sacha site. dit is 13 dagen geleden. DHL moet de bezorging doen. DHL zegt inmiddels 2 keer de schoenen afgeleverd te hebben bij de buren. de buren hebben niets ontvangen + ik heb geen afleverbewijs in de brievenbus. Daarnaast heb ik DHL 2 keer op hun site verzocht om op ’s avonds te komen afleveren, vanwege mijn werkverplichtingen overdag. 2 keer voor niet thuis gebleven: dhl is niet gekomen.
Sacha klantenservice zegt het erg vervelend te vinden, echter ze kunnen alleen contact opnemen me DHL om te vragen wat er aan de hand is. Vorige week heeft de klantenservice gezegd dat ik na 7 dagen geen schoenen te hebben, mijn geld zou kunnen terugkrijgen. Tevens is advies gegeven m de schoenen op de Wehkampsite te bestellen. Dit heb ik gedan: volgende dag in huis.
Vandaag zegt Sacha dat ik alleen mijn geld terugkrijg als ze de schoenen terug in hun bezit hebben.

Sacha klantenservice heeft vorige week aangegeven veel klachten te hebben met DHL: ze zeggen dat ze bezorgd hebben, maar hebben dit dan niet.

Kortom, ik ben 50 euro kwijt en Sacha wil dit geld tot op heden niet terugbetalen. Schandalig.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld terugkrijg.

tip voor Sacha: laat mensen tekenen voor ontvangst als ze de spullen van DHL bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sacha over deze klacht.

Bericht van Sacha

4 jaren geleden - Goedemorgen mevrouw, Vriendelijk bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wij vinden het erg vervelend dat dit is voorgevallen. Ondertussen hebben mijn collega's van de klantenservice contact opgenomen met DHL en een klacht ingediend over de levering van uw bestelling. Zij geven aan het pakket retour te sturen naar het magazijn van Sacha. Om u hierin tegemoet te komen, gaan wij het bedrag van € 49,99 eerder crediteren dan dat wij het pakket fysiek hebben ontvangen. Dit bedrag heeft u uiterlijk vrijdag of maandag op uw rekening staan. wij begrijpen dat u de Sacha schoenen alsnog in uw bezit heeft; wij wensen u daarom veel plezier met uw aankoop. Wij hopend ondanks alles om u nog terug te zien in onze filialen of onze webshop. Met vriendelijke groet, Lizzy Aftersales Sacha

Alle klachten die gemeld zijn door su sa