Klacht: Schoenen

op 04 augustus 2017 over Gaastra in de categorie Mode

Ik heb 4 maanden een paar Gaastra schoenen gekocht bij Sports Trading en er vallen nu al gaten in de zolen.
Deze firma wil er niets aan doen en zeggen ga maar naar Gaastra….

Als het wordt opgelost

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gaastra

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gaastra nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

Bericht van Gaastra

1 maand geleden - Beste heer Pouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp uw vraag echter kunnen wij als hoofdkantoor geen klachten afhandelen van consumenten. Graag wil ik u vragen om met uw aankoop bon of bankafschrift terug te gaan naar Sports Trading, de winkel waar u uw Gaastra schoenen heeft gekocht. De desbetreffende winkel is uw contactpersoon, aangezien u daar een koopovereenkomst mee heeft afgesloten. Onze ervaring is dat de winkels het op prijs stellen om zelf de klachten van hun klanten op te lossen. De winkel kan altijd contact opnemen met de afdeling Customer Service van Gaastra. Ik ga ervanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Met vriendelijke groeten/Kind regards Customer Service E customer.service@doniger-fashion.com

Alle klachten die gemeld zijn door greengrocer