Klacht: Schoenen

op 04 augustus 2017 over Gaastra in de categorie Mode

Ik heb 4 maanden een paar Gaastra schoenen gekocht bij Sports Trading en er vallen nu al gaten in de zolen.
Deze firma wil er niets aan doen en zeggen ga maar naar Gaastra….

Als het wordt opgelost

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gaastra

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gaastra nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

Bericht van Gaastra

3 maanden geleden - Beste heer Pouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp uw vraag echter kunnen wij als hoofdkantoor geen klachten afhandelen van consumenten. Graag wil ik u vragen om met uw aankoop bon of bankafschrift terug te gaan naar Sports Trading, de winkel waar u uw Gaastra schoenen heeft gekocht. De desbetreffende winkel is uw contactpersoon, aangezien u daar een koopovereenkomst mee heeft afgesloten. Onze ervaring is dat de winkels het op prijs stellen om zelf de klachten van hun klanten op te lossen. De winkel kan altijd contact opnemen met de afdeling Customer Service van Gaastra. Ik ga ervanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Met vriendelijke groeten/Kind regards Customer Service E customer.service@doniger-fashion.com

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gaastra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gaastra

Heeft op 07 november 2017 om 11:41 geantwoord

Geachte lezer,
Aangezien er geen antwoord is ontvangen op de reactie die is doorgegeven aan de consument gaan wij ervan uit dat de klacht inmiddels is opgelost. Voor meer informatie betreffende de huidige situatie van Gaastra verwijs ik u graag naar de persberichten in de media. Met vriendelijke groeten Gaastra customer service team.

Alle klachten die gemeld zijn door greengrocer