Klacht: Geen refund voor gecancelde ticket, niet bereikbaar

TecleA op 02 juli 2021 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar drie tickets geboekt naar Asmara. Door de corona is de vlucht via Egypt gecanceld. Toen ik 2 maanden voor vertrek contact wilde opnemen, stond op de website dat je dat het beste vanwege drukte een maand van te voren kon doen. Zo gedaan en zag ineens dat alle contactgegevens waren verdwenen. Een jaar lang probeer ik in gesprek te komen om te weten waar ik aan toe ben, maar alle deuren zijn gesloten. Nooit verwacht dat dit mij in Nederland zou overkomen.

Gewenste Oplossing:

Als iemand telefonisch contact met mij zou opnemen, mijn refund in gang kan zetten en dit zwart op wit kan vastleggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Bericht van Schipholtickets.com

1 jaar geleden - Hartelijk dank dat u weer contact met ons heeft opgenomen. Aarzel niet om uw zaak op te volgen via de e-mailthread met onze collega's als u deze nodig heeft. Bedankt voor uw geduld. vriendelijke groeten

Alle klachten die gemeld zijn door TecleA