Klacht: Gecancelde vlucht nog niet terugbetaald na herhaadelijk contact

agneskoe op 05 juli 2021 over Schipholtickets.com in de categorie Internetshops - Algemeen, Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds op 2 maart 2020 boekte ik een vliegticket voor een vlucht van Amsterdam naar St. Petersburg die uitgevoerd zou worden op 24 maart 2020 door KLM. Deze vlucht is vanwege
COVID-19 door de luchtvaartmaatschappij geannuleerd.

Geen gehoor op eerdere verzoeken

Ondanks eerdere pogingen om in contact te komen met uw organisatie, heb ik nog geen reactie mogen ontvangen noch heeft u een oplossing geboden voor de geannuleerde vlucht.

Recht op terugbetaling ticketprijs

Op grond van artikel 5 van de Europese Verordening (EG) Nr. 261/2004 heb ik recht op een omboeking van de vlucht of terugbetaling van de ticketprijs, ten bedrage van €306,48.

Verzoek tot oplossing

Ik verzoek u om mij binnen de termijn van 30 dagen om het totaalbedrag van €306,48 binnen de termijn van 30 dagen over te maken

Gewenste Oplossing:

Bij terugbetaling van de tickets

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Schipholtickets.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schipholtickets.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schipholtickets.com

Heeft op 07 juli 2021 om 17:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear customer,

We have been informed that our colleagues from Advanced Customer Support team has contact you about your query. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.

We kindly ask you to follow up with them through the e-mail thread that is already opened with the e-mail address used in the booking process.

Thanks and regards

agneskoe

Heeft op 20 juli 2021 om 12:46 geantwoord

Dit is geen oplossing. Ik heb inderdaad een mail ontvangen maar daar staat dat het 'nog even kan duren'. Ik wacht al ruim een jaar en wil graag een duidelijke oplossing of specifieke planning voor een oplossing.

Bericht van Schipholtickets.com

1 jaar geleden - Dear customer, Thanks for sending your case over. We are aware of the fact that there are some refunds that are being delayed longer than usual, mainly due to airlines taking a long time to approve them. Please take into account that the approval of the refund by the airline is an essential step so that, later, the travel agency can make the refund of the corresponding amounts. One of our agents has checked your case in detail with the airline, and ed that the refund request is registered and pending to be approved by the airline. As soon as it gets approved, we will proceed with the refund in a matter of maximum 2 weeks. Unfortunately we cannot give you a deadline as it depends on the airline timelines and procedures. In any case, you must have received an e-mail from our Advanced Customer Support department with all the details. This e-mail is sent to the same address you indicated in the purchase process. Please don´t hesitate to follow up through this e-mail thread with our colleagues if you need it. Thanks for your patience. Regards

Alle klachten die gemeld zijn door agneskoe