Mijn Klacht:
Reeds op 2 maart 2020 boekte ik een vliegticket voor een vlucht van Amsterdam naar St. Petersburg die uitgevoerd zou worden op 24 maart 2020 door KLM. Deze vlucht is vanwege
COVID-19 door de luchtvaartmaatschappij geannuleerd.
Geen gehoor op eerdere verzoeken
Ondanks eerdere pogingen om in contact te komen met uw organisatie, heb ik nog geen reactie mogen ontvangen noch heeft u een oplossing geboden voor de geannuleerde vlucht.
Recht op terugbetaling ticketprijs
Op grond van artikel 5 van de Europese Verordening (EG) Nr. 261/2004 heb ik recht op een omboeking van de vlucht of terugbetaling van de ticketprijs, ten bedrage van €306,48.
Verzoek tot oplossing
Ik verzoek u om mij binnen de termijn van 30 dagen om het totaalbedrag van €306,48 binnen de termijn van 30 dagen over te maken
Gewenste Oplossing:
Bij terugbetaling van de tickets
