Klacht: Schiphol wijziging halte

op 24 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste,
Bus 470 zou, zoals aangeduid, aan halte B1-B3 moeten komen. We stonden hier te wachten en hebben 2 rondes de bus zien voorbij gaan, zonder te stoppen. De 3de keer zijn we erachter aan gerend, tot halte B17 die veel verder ligt en uit het zicht.
We hebben dus meer dan een ur vertraging gehad en zo lang buiten in de kou moeten wachten.
Dit is uiterst onprofessioneel en allesbehalve klantvriendelijk.
De borden zouden moeten worden aangepast l – of op zijn minst een bord ophangen aan de aangeduide halte met de nieuwe, gewijzigde halte op.

Compensatie voor de verloren tijd en de onvoldoende service.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 24 februari 2018 om 14:24 geantwoord

Beste Altru158,

Niet leuk om te lezen dat het niet duidelijk was dat de halte voor lijn 470 tijdelijk is verplaatst. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

De halte is verplaatst doordat er werkzaamheden plaats vinden en dit duurt t/m 1 maart 2018 4:00 uur. Daarna zal de oude halte weer in gebruik worden genomen. ik zal er een melding van maken in de regio dat de wijziging niet duidelijk staat aangegeven. Excuses voor het ervaren ongemak.

Voor compensatie adviseer ik je om een restitutieverzoek in te dienen via het contactformulier op onze website http://bit.ly/2uFLeFj.

Excuses voor het ongemak die jullie hebben ervaren omdat de wijziging niet duidelijk stond aangegeven.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.

Lina
Arriva Webcareteam