Klacht: Schimmel op voorgebakken baguettes

op 17 augustus 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Enige tijd geleden brood gekocht, ik haalde het nu uit de voorraad kast, is nog enige tijd houdbaar en helemaal groen van de schimmel.

Compensatie voor dit brood. Heb nu maar even vers brood geroosterd ipv afbakstokbrood...

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 23 augustus 2016 om 08:59 geantwoord

Hartelijk dank dat u dit kenbaar heeft gemaakt aan ons.

U mag van ons verwachten dat wij producten met een goede kwaliteit aanbieden. Uw opmerking is dan ook aanleiding om contact op te nemen met onze kwaliteitsafdeling en te zorgen voor extra controles.

Bij de servicebalie van onze winkel in Enkhuizen bied ik u vergoeding aan voor de afbak stokboord. Uiteraard informeer ik mijn collega's in de winkel over deze afspraak.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijne dag toe.

Bericht van Dekamarkt

1 jaar geleden - Van onze leveranciers eisen wij strenge controlemaatregelen tijdens de productie en het vervoer naar onze filialen toe. Tijdens het lossen en het aanvullen van onze schappen controleren onze winkelmedewerk(st)ers de verpakkingen op deugdzaamheid. Ondanks deze voorzorgsmaatregelen heeft u geconstateerd dat een brood schimmel vertoonde reeds voor de aangegeven advies houdbaarheidsdatum. Wij vermoeden een klein gaatje (met het blote oog nauwelijks zichtbaar) in de verpakking. Door dit minuscule gaatje komt lucht in de verpakking. Normaal wordt het brood verpakt onder beschermende atmosfeer waardoor de houdbaarheid wordt verlengd. Als het brood in contact komt met zuurstof uit de lucht gaat deze op korte termijn schimmelen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maaike3001