Klacht: Schimmel op kaas

op 22 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn man kwam er met de boodschappen thuis uitpakken achter dat de gesneden kaas die hij had meegenomen aan 1 kant helemaal beschimmeld was en het ging hier om jonge kaas dus geen blauw aderige aas.
Deze kaas had nog een goede houdbaarheidsdatum, het had nog zo’n 3 weken te gaan.
Hij weer terug naar de winkel wat op zich al heel vervelend is omdat het eten al klaar stond maar goed
Bij de winkel deed de verkoopster nogal vervelend en nou ja hij mocht het voor deze keer wel omruilen (ook dat moet je zelf doen), maar er kwam ook geen enkel excuus of sorry voor het ongemak.
Nee het is kennelijk normaal dat je 2 x naar de winkel moet voor 1 pakje kaas en dat het beschimmeld is, ach ja……

Dit is niet de eerste keer, maar de 3 keer in een paar maanden dat er een product wat nog een goede houdbaarheidsdatum heeft toch beschimmeld was.
Ik ben eerder terug geweest met een emmertje Griekse of Turkse yoghurt waar schimmel doorheen zat en waar ik pas achter kwam toen het gegeten werd, ik vond er wel een vreemde smaak aan zitten, maar het was immers een goede datum?
Totdat ik brokken en stukken tegenkwam aan het eind van mijn schaaltje yoghurt en zo zwak als mijn maag is heb ik hier behoorlijk last van gehad.
Later heb ik het toch weer aangedurfd om weer een emmertje yoghurt te kopen en wat denk je wat? Weer was het verrot met een goede houdbaarheidsdatum!!
Ik ben toen niet terug gegaan omdat het de vorige keer nogal werd afgehandeld alsof het mijn schud was en het feit dat ik er ik van geworden ben werd maar helemaal niet over gerept.
De klacht over de yoghurt had ik neergelegd bij Jumbo en ik mocht dan wel een nieuw emmertje gratis ophalen! Wat een gunst!!

Ik had tevreden kunnen zijn als ze aan de klachten wat meer aandacht geschonken hadden, zeker gezien het feit dat ik beroerd geweest ben na het eten van een product wat nog een goede datum had.
Denk dan eens in de vorm van een cadeau bon of een bosje bloemen, maar zeker niet de botte en niet correcte afhandeling die er nu was en in dit geval bij alle 3 de keren in korte tijd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marybollen