Klacht: Schimmel gesundheitsschädlich

op 16 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Volgende Mail wurde bereits am 06. und 08. Aug. an info@droomparken.nl gesendet.
Auf eine Antwort warte ich bisher vergeblich.
LS
Wij hebben twee recreatiewoningen gehuurd van 4 augustus t/m 7 augustus. Het huisje B14
bleek vol schimmel te zitten. Het plafond, op de vloer, slaapkamers, achter de bedden, de
matrassen enz zitten vol schimmel. Zelfs de kunstbloemen op tafel zitten vol schimmel. Ik
heb bij de receptie zaterdagochtend (vrijdagavond waren zij al gesloten) hierover mijn
beklag
gedaan. Er zitten namelijk ook kinderen in dit huisje en deze situatie is slecht voor hun
gezondheid. De technische dienst kwam zaterdag en heeft eea met chemische middelen
behandeld. Echter, de schimmel zit er nog steeds. Ook de TD vond het huis eigenlijk
ongeschikt voor verhuur. Bij de receptie had men geen alternatief beschikbaar, een hotel
was onbespreekbaar. Men gaf aan dat men geen beslissingen mocht nemen en we
moesten maar tot maandag wachten omdat dan de manager er weer is. Ook vandaag toch
weer naar receptie gegaan omdat de situatie niet goed is. Ook nu weer het verhaal dat men
niks kan doen omdat men niet bevoegd is. Dit is echt onacceptabel. Jullie schrijven dat
klachten serieus worden genomen. Het tegendeel is echter waar. Ik ben dan ook diep
teleurgesteld in Droomparkem. Wat een mooi weekend had moeten zijn waarbij wij ons 50
jarig huwelijk vierden, is overschaduwd doordat mijn kleinkinderen in een beschimmelde
woning moesten verblijven.
Ik hoor graag van u hoe dit wordt opgelost. Ik wil in ieder geval de huur die ik voor het huisje
heb betaald terug ontvangen (€ 594,50).
Jochen Reusch

Erstattung des Mietpreises

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 17 augustus 2017 om 17:05 geantwoord