Klacht: schimmel bij snoeptomaten

op 19 februari 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zaterdag 17 februari snoeptomaten gekocht. Toen ik de pot gisteren openmaakte zat de schimmel al op de tomaten.
Ook heb ik gerookte zalm gekocht en die bleek de datum 17 februari te hebben, toen ik deze gisteren 18 februari wilde serveren.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik beide producten vergoed krijg. Daarnaast zou ik graag zien dat ik voortaan geen snoeptomaten meer heb met schimmel en dat op een product duidelijk aangegeven staat, dat de houdbaarheidsdatum is bereikt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Gosselink