Klacht: Schijt aan mensen die voor hun werknemers

op 29 mei 2021 over Start people uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Werk nu al een tijdje als uitzendkracht voor Coca-Cola in Dongen en heb het echt naar mijn zin.
Eerst via Randstad maar vanaf januari 2021 via Start people waar eigenlijk de problemen beginnen rare planning zonder overleg en heel erg onbeschoft dat is niet goed vindt ik en zo ga je niet met mensen om.
Heb al een paar keer aangegeven dat ze als ze me om plannen eerst moet overleggen of ik wel akkoord ga daarmee omdat ik ook een leven heb en een gezin maar daar hebben ze gewoon schijt aan..Paar keer gebeld hierover ze zouden het doorgeven en er iets mee doen gewoon niks gedaan..Tijdje geleden corona gehad niks doorgeven aan de mensen met wie ik heb gewerkt en nog op de dag dat ik me ziek meld onbeschoft aan de telefoon wat ik dacht wat is dit nu weer. Ik werk nu al 2 weken achter elkaar 6 nachten en op woensdag krijg ik een planning of ik zondag ook de nachtdienst in wil gaan dat heb ik niet geaccepteerd op de app.
Heb de volgende dag gebeld van dat het te veel is zouden ze doorgeven en om 17.30 uur krijg ik de planning van de week daarna weer nachtdienst tot donderdag en met de zondag ook niks mee gedaan. Heb gelijk gebeld niemand neemt op de volgende dag gebeld ze zouden het doorgeven en iets ermee doen weer niks ermee gedaan en daarna een paar keer gebeld en ze nemen gewoon niet op.
Op de voice-mail mijn naam en telefoonnummer achtergelaten ze bellen gewoon niet terug..Dit kan gewoon niet ik heb ook een leven en een gezin en daar hebben ze gewoon schijt aan..En ik ben niet de enige die met Start people problemen heeft alle uitzendkrachten klagen over hun en steeds meer mensen ga ook weg bij start people Coca-Cola..
Ik vindt dit zwaar onprofessionele gedrag hoe hun met mensen omgaan.

Totdat ik geholpen wordt want ik kan zo niet verder anders verlies ik gewoon mijn gezin hierdoor

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Start people uitzendbureau over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Start people uitzendbureau in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Spartan