Klacht: schijt aan de klant

op 01 augustus 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

schandalig service

11.07 defecte 4-deurs kledingkast Space (bestelnummer: 866-10-436) (artikelnummer: 610436) ontvangen.
na mijn klachten via emails op 21.07 eindelijk telefonisch afgesproken (ook schriftelijk door de Wehkamp bevestigd) de 28.07 ruilen van het product.
op donderdag (28.07) om 12.33 kreeg ik sms van Dynalogic dat rond 13.05 op het afgesproken adres de courier zou zijn
op de trackentrace.dynalogic.eu onder ordernummer 1911416248278 zipcode 10198W stond 16.10 laatste aanpassing
niemand is op komen dagen, geen telefoon met uitleg, geen excuus – niets !!!

het lijkt wel een klucht deze omgaan met de klant
mijn tijd verdoen, geen plezier van de deal en nog onnodige stress en irritatie
zo doe je de zaken niet !
voor mij is vanaf nu duidelijk geen Wehkamp en Dynalogic meer !

mijn geld terug

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 01 augustus 2016 om 08:09 geantwoord

Beste,
Ik begrijp dat het vervelend is dat de bezorgers niet zijn geweest, mijn excuses hiervoor. Ik heb het voor u nagekeken, nadat er een sorteerfout was opgetreden is de order telefonisch geannuleerd. Het pakket zal retour gestuurd worden naar ons. Zodra het bij ons binnen is zal het pakket gecrediteerd worden op uw account en wordt het geld teruggestort op uw rekening. Mijn excuses voor het ongemak, mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen hoor ik het graag van u.

webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht kamilabeelidebelfort

7 maanden geleden - dat klinkt simpel zo, maar hoe zal het pakket retour gestuurd worden ??? jullie courier dienst is slecht moet ik weer de hele dag op iemand wachten? ik heb toch mijn werk en plannen !

Bericht van Wehkamp

7 maanden geleden - Beste, Het pakket zal automatisch retour gestuurd worden naar Wehkamp. Hier hoeft u verder geen actie voor te ondernemen. Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht kamilabeelidebelfort

7 maanden geleden - wanneer zal het dan gebeuren? wat betekent "automatisch" ? - er moet toch de datum / tijd met mij afgesproken worden? of zie ik het verkeerd?

Bericht van Wehkamp

7 maanden geleden - Beste, Zou u een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan zullen we het via die weg verder oppakken. We zien uw e-mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht kamilabeelidebelfort

7 maanden geleden - SOCIALMEDIA ? is dit een grap?!

Bericht van Wehkamp

7 maanden geleden - Beste, Dit is geen grap, als u ons een mail stuurt via socialmedia@wehkamp.nl dan kunnen we u zo snel mogelijk verder helpen. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp.

Heeft op 01 augustus 2016 om 12:12 geantwoord

nog geen oplossing! - geen duidelijke afspraak gemaakt
alleen maar beleefde webcareteam e-mails

Bericht van Wehkamp

7 maanden geleden - Goedemiddag, Blijkbaar komen wij niet tot een overeenstemming. Wellicht is het handiger dat wij dit telefonisch afstemmen met elkaar. Kunnen wij u telefonisch bereiken? Dan willen wij graag uw nummer en een gewenste tijd. Met vriendelijke groet, Webcare team Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht kamilabeelidebelfort

7 maanden geleden - nee, blijkbaar niet. het is jullie plicht om de klant snel te helpen wanneer jullie - niet ik - een slechte product leveren. en niet mij op te dragen om keer op keer alles uit te leggen berichten te schrijven ! heb toch andere dingen te doen. moet overal hulp zoeken om dit eindelijk oplossen ! heb trouwes al self jullie klantenservice gebeld om iets concreets te horen. schandalig dat slappe schrijven ! ik wens jullie dezelfde ervaring met de aankoop.

Bericht van Wehkamp

7 maanden geleden - Beste, Vervelend dat u het zo ervaart. Graag zouden wij met een concrete oplossing komen, wij kunnen het artikel mits op voorraad opnieuw voor u bestellen. Gaat u hiermee akkoord? Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht kamilabeelidebelfort

7 maanden geleden - het lijkt op een doof telefoon dat jullie volgen van mijn klacht; wakker worden !! het is al geregeld retourzending en geld terug !

Bericht van Wehkamp

7 maanden geleden - Goedenavond, Nogmaals hebben we het voor u nagekeken. We zien dat het inmiddels is doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Ze hebben het verder opgepakt en zullen het zo snel mogelijk voor u in orde maken. We begrijpen dat het vervelend is, echter kunnen we u voor nu alleen maar vragen om het af te wachten. Mocht u nog andere vragen hebben, vernemen we het graag. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door kamilabeelidebelfort