Klacht: schifers in de verf

op 25 september 2017 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

verf gekocht bij karwei, het betreft karwei eigen merk Prof buitenbeits deze verf hebben we open gemaakt en er zaten al allerlei schilfers op flink geroerd en het leek mee te vallen eenmaal aan het verven kwamen alle schilfers op het net geverfde kozijn te zitten terug geweest en er werdt geadviseerd om hem op een schudplaat te zetten
sorry zeg ik die heb ik niet heb graag nieuwe verf zonder schilfers lang moeten praten en naar veel gezucht en gesteun heb ik hem mogen terug geven een nieuwe bus mee genomen.En volle hoop na eerst weer alles te schuren op nieuw te beginnen helaas weer hetzelfde probleem ik heb foto’s gemaakt en hoop dat het inzicht geeft dat deze verf echt niet gebruikt kan worden als je een mooi strak kozijn en deuren wil.
maar het ergste vindt ik de klant onvriendelijkheid en het niet meedenken met de klant erg jammer mij zijn ze in ieder geval als klant kwijt.

goed advies en goede vert voor de andere helf van mijn huis te schilderen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Toon59