Klacht: scherm zwart heel verstuurd echter nu een barst

op 20 januari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn galaxy S3 had ineens een zwart scherm niets meer dus , deze is door T-Mobile opgestuurd heel naar Dynafix en ja hoor een bericht een barst in het scherm wat je alleen onder bepaald licht ziet ??? ook een foto erbij , maar van een ander toestel , deze foto`s hebben ze dus op voorraad en sturen ze naar iedereen .
na bellen zeggen ze gewoon betalen of ..
nu blijkt dit wel erg vaak voor te komen en ik heb dit aan T-Mobiel voorgelecht .

T-Mobile wil de kosten vergoeden , netjes echter het is ook niet hun fout , nog mee bezig.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Dynafix

Heeft op 14 maart 2014 om 14:21 geantwoord

Geachte deegjes,

Betreffende uw klacht hebben wij u gecontacteerd en u voorzien van een uitgebreide onderbouwing, maar wij zijn er jammer genoeg niet samen met u uit gekomen. Daar wij geen verdere actie meer kunnen ondernemen, sluiten wij bij dezen uw klacht. Indien u aanvullende vragen voor ons krijgt, zijn wij uiteraard bereid deze voor u te beantwoorden.

Dynafix WeCare Team

Heeft op 14 maart 2014 om 15:18 geantwoord

niets opgelost door dynafix wel door t-mobile.
dynafix blijft voor mij een bedrijf van oplichters en zou aangepakt moeten worden door de betreffende instanties.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dynafix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door deegjes