Klacht: scherm van toestel gebarsten nadat dynafix eraan heeft gezeten

op 04 januari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nadat de diplay van mijn Samsung s4 raar begon te doen en na een tijdje helemaal niks meer deed heb ik deze naar Vodafone winkel in Eindhoven gebracht deze hebben een nieuw scherm erop gezet en dit bleek niet het probleem te zijn.
Dus nadat Vodafone mijn Samsung heeft opgestuurd kreeg ik van dynafix te horen val/druk of stoot schade en dat dit niet onder de garantie viel ik was het hier totaal niet mee eens maar toch heb ik dynafix de opdracht gegeven om hem voor het gefactureerd bedrag te laten repareren na een tijd kreeg ik een mail dat mijn toestel toch niet te repareren was omdat volgens hun het moederborst kapot is.
Dus heeft dynafix mijn toestel terug gestuurd naar het Vodafone winkel in Eindhoven waarna ik na ongeveer anderhalf week er heen ben gereden (kon niet eerder gaan vanwege mijn werk) bleek dat er meedere barsten in het display te zitten wat er voorheen absoluut niet inzaten dit werd ook bevestigd door de medewerker van het vodafone winkel en dus zo in het rapport gezet en het toestel wederom opgestuurd naar dynafix waarna ik na een poosje een nieuw factuur heb gekregen dat mijn toestel voor +-€200,- een nieuw display kon krijgen. Heb met dynafix gemaald dat er absoluut niks met het display aan de hand was waarna er terug werd gemak dat het 10 dagen na terugzending Door vodafone moest zijn opgemerkt en dat ze dus niks voor me konden betekenen behalve tegen betaling een nieuw dusplay monteren. Ik weet me geen raad meer en moet nu dus maar een nieuwe toestel kopen terwijl er buiten dynafix in duitsland de moederbord was te repareren voor €49,- en ik nu dus met een toestel zit waarvan door dynafix ook het scherm kapot is gemaakt.
Help mij aub in deze!
Hopend op positief reactie verblijf ik..
H. El moumni

Ik zou mijn telefoon terug willen in de staat waarin ik deze heb verstuurd naar dynafixen niet met allerlei andere mankementen.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 15 januari 2014 om 17:23 geantwoord

Geachte hamied1982,

Inmiddels heeft de monteur op locatie u een oplossing geboden betreffende uw klacht, wij sluiten deze derhalve. Aanvullende vragen kunt u eveneens aan de betreffende monteur richten.

Dynafix WeCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door hamied1982