Klacht: Scherm reparatie galaxy s7 edge

op 14 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ben in het bezit van een galaxy s7 edge. Sinds 13-9-2018 vertoont het scherm vertikale strepen zonder dat het scherm stuk is. Dit is spontaan ontstaan zonder dat het toestel gevallen is. Nu bestaat er een garantie van 2 jaar dat is bekend. echter zat hier twee maanden overheen. Heb daarom gebeld met samsung 0889090100. Hier vertelde ze me dat ik toch maar even naar een reparatie punt moest gaan omdat ze hier niet zo heel moeilijk over deden mits de telefoon maar 100% in orde was. Vervolgens gegaan en tot mijn verbazing vertelde men daar dat ze niks konden betekenen. Ben dus helemaal voor niks naar een dergelijk servicepunt gereden. Vervolgens Samsung gebeld en die hielden ook de boot af. Ik heb hier erg veel moeite mee omdat ik het absoluut klantonvriendelijk vind sterker in mijn beleving kun je dit gewoon niet maken.

Wanneer het toestel alsnog gerepareerd wordt eventueel tegen een kleine vergoeding geen 277 euro en dan een korting van 50 euro want dat slaat nergens op.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door brinkie1983