Klacht: Scherm niet goed gemaakt en imitatiescherm aangesmeerd gekregen

op 28 januari 2014 over Www.phonedokter.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik ben bij phonedokter gegaan om mijn kapotte scherm te repareren. Door een val is deze beschadigd. Zij plaatsten een imitatiescherm ipv origineel waar ik voor betaald heb. Ook was deze slecht geplaatst hij zat los. Ik ben geweest voor tweede keer. De reparateur bevestigde dit. Maar had geen originele op voorraad. Week erop weer geweest, ik vroeg om het scherm eerst te zien voor ik wegliep. En ja hoor weer een imitatie terwijl hij doodleuk zegt dit is origineel hoor alleen in midden is het kunststof. Pfff ik was woedend belde de manager die nam niet op waarna ik politie belde. Maar manager was er niet dus had dat geen zin. Later belde de manager maar al snel veranderde zijn toon in schreeuwen. En niet voor reden vatbaar. Phonedokter ik wil mijn geld terug. Ik moet mijn scherm alsnog laten maken het imitatiescherm is zelfs slecht geplaatst

Ik wil mijn geld terug ik ben slecht behandeld en mijn verzoek o, origineel te plaatsen is niet ingewilligd

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Www.phonedokter.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Www.phonedokter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sam29