Klacht: Scherm kapot

op 14 september 2017 over Denver Electronics in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoontje heeft voor zijn verjaardag een tablet gekregen. 5 dagen erna valt het scherm uit en wanneer hij deze aan wilt doen lijkt het gebarsten. Ik ben naar de kijkshop gegaan en krijgt te horen dat het een stoot geval is volgens hen is er te hard gedrukt op het scherm en dit valt niet onder de garantie. Mij word verteld dat ik Denver zelf maar moet bellen. Dit gedaan en schiet hier ook niet mee op. Bij kijkshop krijg je 2 jaar garantie maar dit valt er niet onder. En bij Denver krijg je hetzelfde te horen. Tablet van 5 dagen oud waar niet eens de hele dag op word gespeeld is nu al kapot en 90 euro armer! Heel teleurstellend. Zou niemand aanraden om Iets van het merk Denver te kopen!

Gewenste Oplossing:

3 opties:
• tablet gemaakt word!
• andere tablet
• geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Denver Electronics over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door BozeKlant1986