Klacht: opleiding niet kunnen volgen

Yvo Royer op 09 november 2016 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Ik moet 10% van de opleiding betalen en dat is hun reglement. Nu heb ik drie weken geleden gevraagd hoeveel ik nu moest betalen. Na twee weken nogmaals contact op genomen met scheidegger en excuus en beloften gekregen en ze gaan er achter aan hoeveel ik nou moest betalen, dot is de einde van de derde week en nog geen antwoord gehad en het erge is dat ik lees bij de mensen die ook een klacht hebben geschreven op deze site dat scheidegger vaak gebeld heeft naar deze mensen om het op te lossen maar niet op genomen wordt. Ik zeg je bij deze ik GELOOF er geen woord van want ik wacht er nu al drie weken op, scheidegger schaam je met de on professionele handellingen en beloftes en zal in de toekomst ook geen opleiding van scheidegger willen volgen als jullie zo onprofessioneel te werk gaan

Van de tijd die ik gewacht heb zijn net zo lang dat ik in geschreven heb gestaan en met jullie beloften ,die niet na gekomen zijn. Vind ik het wel zo rieel als professioneel om de kosten te delen. Zo zijn jullie werk uren gedekt en kan ik verder met mijn leven. Mvg Yvo Royer

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Tot nu toe nog niks gehoord of ge zien van scheidegger, na het versturen van men opzegging brief die 1 week geleden is verstuurd, heb nu 2,99 betaald aan opzeggen.nl voor een opzeg brief, ik vind het niet normaal, kost een telefoontje of een brief nou zo veel moeite, is een belofte en een berekening nou zo moeilijk om na te komen en door te geven

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

Bericht van Scheidegger Opleidingen

7 jaren geleden - Beste Yvo, Wat vervelend dat je nog niets hebt vernomen. Wij hebben uiteraard navraag voor je gedaan. Jouw brief is ontvangen en in behandeling genomen. Vandaag wordt er contact met je opgenomen, om je te informeren over de kosten. Vriendelijke groet, Scheidegger Opleidingen

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - 4 weken gewacht op bericht, denk nou niet dat ik men bed naast de telefoon gaat zetten, heb die fase al gehad, ik zie in een mail dat ik 159,- euro aan jullie moet betalen, maar dat er niks met mijn klacht is ondernomen, reëel lijk me hier wel op zen plaats 14 dagen de bedenk tijd van jullie en 4 weken wachten op antwoord + dat er niks gedaan wordt met de opzeg brief van jullie zelf, maar wel met een opzeg brief van opzeg.nl van 2,99. Zeg het mij maar hoe scheidegger er zelf zou vinden als dit zijn situatie zou zijn, ik heb in mijn mail naar jullie mijn 06 gegeven. Bel mij er maar op als jullie een reële oplossing hebben voor mij

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Klacht met scheidegger opgelost, ik krijg 2,99 terug van mijn opzeg brief die ik via noten bene bij opzeg.nl heb moeten sturen, voor de rest is er niks aangeboden maar wel verteld dat er een werknemer heeft gebeld en contact heeft gezocht via een mail, nou dat doe ik al vier weken lang maar oke. Moet voor de rest 10% van de opleiding terug betalen, dus hun hebben een oplossing en ik kan naar mijn oplossing fluiten

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheidegger Opleidingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheidegger Opleidingen

Heeft op 22 november 2016 om 21:34 geantwoord

Wat jammer dat je dit zo hebt ervaren. Ik heb juist begrepen dat je een goed gesprek met mijn collega, Tiarra, hierover hebt gehad. Wel allebei een andere mening toegedaan, maar dat mag. De 10% annuleringskosten zijn inderdaad verschuldigd. Dit staat ook duidelijk in de algemene voorwaarden. Mocht je toch nog een toelichting hierover willen, dan wil ik je vragen om vooral telefonisch contact met ons op te nemen. Met een vriendelijke groet Selma Roos

Alle klachten die gemeld zijn door