Klacht: scheermesjes

op 23 januari 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 11 februari 2014 om 08:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer,

U geeft aan niets ontvangen te hebben. Wij nemen nog even contact op met de post. Als wij volgende week dinsdag 18 februari nog geen contact met u hebben opgenomen, kunt u de factuur als niet verzonden beschouwen.

Wilt u alsnog iets ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Lisa van de berg
Courlux Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rikkertje55