Klacht: Scheerapparaat HQ 7380

op 15 juni 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Apparaat gekocht dec 2009. Het apparaat is in een la verdwenen en nu na 6 jaar is de accu defect. Een nieuwe accu is niet te bestellen omdat Philips geen losse onderdelen van dit apparaat wil verkopen.
Conclusie: weggegooid geld, slechte service van Philips en een ongebruikt elektrisch apparaat t.w.v. € 120,- op de vuilnisbelt.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als Philips weer apparaten maakt waarvan losse onderdelen na te bestellen zijn en als Philips de klant bij aankoop laat weten wat de consequenties zijn van het niet in gebruik nemen van een oplaadbaar apparaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door genedam