Klacht: scharnier koelkast voor derde keer kapot

op 01 september 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb in juni 2009 een Ikea keuken met apparatuur gekocht. In de afgelopen 7 jaar is nu voor de derde keer het scharnier van de koelkast linksonder kapot gegaan. Er breekt een plastic inwendig af waardoor de veer vrij komt te zitten. De garantieperiode van 5 jaar is nu verlopen maar er is ook productgarantie. Je mag aannemen dat een scharnier ten minste 10 jaar meegaat. Het scharnier is in 20011 en in 2012 vervangen. Ik ben bereid de kosten voor de monteur te besparen door het scharnier zelf te vervangen. Het kan niet zo zijn dat een scharnier na 4 jaar al weer kapot is. Ikea heeft mij doorverwezen naar Whirlpool. Tijdens de garantieperiode hoefde dat ook niet en heeft Ikea er voor gezorgd dat Whirlpool de scharnieren heeft vervangen. Ik heb de keuken bij Ikea gekocht en zij kunnen ervoor zorgen dat ik een nieuwe scharnier krijg toegestuurd en wil niet met Whirlpool in discussie gaan. Ikea is verantwoordelijk daar ben ik klant.

toezenden van een nieuwe scharnier.
servicenummer 8551 001 01363 whirlpool CB 625W koelkast

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tschuurbiers